سه دوست
خاطرات کاغذی 

سه دوست

خاطرات کاغذی

ببینید | مگامن

دکتر لایت و دکتر ویلی، از دانشمندان حوزه رباتیک، یک روز موفق به ساخت یک نمونه اولیه بسیار پیشرفته شدند اما بعد از این‌که ربات فعال شد، شروع به تخریب آزمایشگاه کرد. دکتر لایت معتقد بود سیستم هدایت نمونه اولیه که دکتر ویلی شخصا آن را برنامه‌ریزی کرده، منشأ مشکل است. 
کد خبر: ۱۴۳۶۳۳۷
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 7

اواخر همان شب دکتر ویلی موفق شد نقشه‌هایی را از دکتر لایت بدزد. او براساس نقشه‌ها اقدام به راه‌اندازی خط تولید ربات‌های صنعتی شرور کرد. در مقابل دکتر لایت با ساخت رباتی به اسم مگامن سعی داشت به کمک آن شهر را در امنیت نگه‌دارد.

مگامن، پسر رباتی نیرومند و شجاعی بود که با حرکات خارق‌العاده‌اش همه را به تعجب وامی‌داشت. او برای کمک به افراد ضعیف عمدتا از توپ پلاسمایی استفاده می‌کرد که پس از کشیدن دستش به داخل آن، از بازوی چپش شلیک می‌شد.

همچنین می‌توانست توانایی‌های ربات‌های ویلی را با لمس آنها کپی کند. او عبارات جذاب متعددی داشت که رایج‌ترین آنها «مدارهای سوزان» بود. سگ رباتی مگامن را یادتان هست؟ سگی به‌نام راش که قادر بود در مواقع لزوم تبدیل به موتور جت شود و مگامن را سریعا به محل ماموریتش برساند.

«مگامن» (به انگلیسی: Mega Man) یک کارتون ژاپنی علمی ــ تخیلی متعلق به سال ۱۹۹۳ است. این مجموعه کارتونی براساس متن‌هایی از آکیرا اوکیا به کارگردانی مینورو اوکازاکی ساخته شد. 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها